Управителят на Health PR д-р Кунчо Трифонов ще бъде част от лекторите в тазгодишното издание на конференцията Pharma NextGen, организирана от CredoWeb. Събитието ще се проведе на 26 октомври 2021г.  за трета поредна година. Амбицията на организаторите е да се обменят опит и идеи за успешни  стратегии, решения, канали и кампании, допринесли за постигането на маркетинговите цели в Covid и Post-Covid реалността.  

На форума ще бъде чута гледната точка както на професионалистите в мениджмънта и маркетинга на иновативни и генерични компании като Amgen, Astellas, Bayer, MSD, Montavit, Ecopharm, Polpharma, Health PR, така и на медицинските специалисти.

Повече информация ще намерите ТУК.

                                                    ПРОГРАМА НА СЪБИТИЕТО

14:00-14:05 Откриване

14:05-14:20 Какво означава за фармацевтичната индустрия дигитална трансформацияХорхе Левинсон, Country Commercial Lead Pharmaceuticals for Bayer Romania, Bulgaria, Republic of Moldova

14:20-14:28 Иновативни модели на комуникация в новия световен ред в здравеопазванетоМарио Илиев, Country Manager Montavit

14:28-14:33 Как да дозираме отдалечения контакт с лекарите?Сава Огнянов, Country Manager Bulgaria and Moldova for Polpharma

14:33- 14:50 Как да се отличим и да задържим вниманието на медицинските специалисти в дигиталния шумД-р Кунчо Трифонов, Managing director Health PR

14:50-14:57 Как да станем част от ежедневието на медицинския специалист чрез мрежата от сайтове на Google? – Видео презентация, CredoWeb

14:57- 15:00 Да чуем лекарите и фармацевтите:  Дигитален шум и  спам – как да се справим?

15:00-15:20 Сесия с въпроси и отговори

15:20-15:27 Дигиталните проекти между неизбежната необходимост и премерения риск – Норман Гуглeв, Therapy Area Manager for Astellas Bulgaria, Hungary and Romania

15:27- 15:37 Дигитални кампании в условията на COVID. Фокус върху остеопорозатаНели Босева, Senior Associate Value, Access & Policy,  Amgen Bulgaria, Румяна Петрова, Scientific Communication Manager,  Amgen Bulgaria

15:37-15:45 Да чуем лекарите и фармацевтите: Дигиталната комуникация – предимства, предпочитани формати, препоръки към индустрията

15:45-15:55 Covid-19 – между успехите и неуспехите в кризисната годинаД-р Нели Цолова, Маркетинг мениджър Ecopharm

15:55-16:10 Предизвикателството Национален план за контрол на рака, Лиляна Филипова, Client Project Manager CredoWeb, Ролята на индустрията като партньор на институции и пациентски организации, Проф. д-р Албена Златарева, Policy Lead Bulgaria, North Macedonia and Kosovo, Weastern Balkans Project Lead MSD

16:10-16:25 Сесия с въпроси и отговори

16:25-16:30 Закриване на конференцията